Najnowsza kampania włoszczowskiego producenta ma na celu popularyzowanie stolarki drewnianej. Wybrane produkty objęte promocją dostępne są teraz w nowych, przyjaznych cenach.
Stolbud Włoszczowa (
www.stolbud.pl) to jeden z wiodących producentów stolarki okiennej i drzwiowej, działający na rynku od ponad 40 lat. Innowacje techniczne i technologiczne a także unowocześnienie procesów produkcyjnych pozwoliły na połączenie tradycji z nowoczesnością. Stałe poszukiwanie nowych inspiracji wyznacza kierunek rozwoju firmy i sprawia, ze jej produkty są coraz chętniej kupowane. Każdego roku oferta włoszczowskiego producenta poszerzana jest o nowe produkty, dopasowane do zmieniających się trendów i wymogów rynku.
-
Stolarka otworowa wykonana z drewna cieszy się niesłabnącą popularnością ze względu na swój niepowtarzalny urok i elegancki wygląd. Niestety nadal jest postrzegana jako produkt ekskluzywny, a tym samym dosyć drogi. Chcielibyśmy przekonać potencjalnych klientów, że jesteśmy w stanie zaoferować im wysokiej jakości produkty w stosunkowo niskich cenach – mówi Katarzyna Skiba z biura promocji Stolbud Włoszczowa.
Ideą kampanii jest dotarcie do jak największej grupy klientów. Grupa docelowa obrana przez włoszczowskiego producenta, to klienci ceniący najwyższą jakość produktu, nowoczesny design i przede wszystkim przyjazne ceny. Strategia firmy ma na celu przedstawienie przemyślanej kreacji produktowej i pokazanie korzyści wynikających z zakupu wyrobów tego producenta. Kampania reklamowa Stolbud Włoszczowa realizowana jest za pomocą nośników mediowych, takich jak prasa i internet. Firma zaplanowała liczne publikacje w najbardziej poczytnych tytułach prasy ogólnobudowlanej, poradnikowej i wnętrzarskiej oraz na popularnych portalach branżowych i wykończeniowych.
Stolbud Włoszczowa S.A. jest jednym z wiodących producentów stolarki
drzwiowej i okiennej w Polsce. Firma skutecznie łączy bogatą,
wynikającą z ponad 40 letniego doświadczenia tradycję z innowacyjnymi
rozwiązaniami technicznymi i technologicznymi. Cały asortyment Stolbud
Włoszczowa S.A. posiada niezbędne dokumenty, wymagane prawem
budowlanym, zawierające cechy i parametry techniczno- użytkowe. Jakość
i solidność wytwarzanego przez nią asortymentu potwierdza wdrożony
Zintegrowany System Zarządzania Jakością, Środowiskiem i BHP wg norm
ISO 9001, ISO 14001, PN-N-18001. To zapewnienie, że wszystkie produkty
odpowiadają istotnym europejskim wymaganiom dotyczącym zdrowia,
bezpieczeństwa i ochrony środowiska.
W roku 2008 do sprzedaży trafiło innowacyjne, energooszczędne okno
Capital skutecznie ograniczające straty ciepła i charakteryzujące się
jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej i akustycznej
w Polsce.
Firma od lat stale współpracuje z jednostkami notyfikowanymi w Polsce,
takimi jak m.in. Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie. Znajduje się
także na liście firm rekomendowanych przez Związek Polskie Okna i Drzwi.
Od listopada 2009 roku firma należy do rankingu liderów polskiego rynku
– Zielona Marka, świadczącym o efektywnym działaniu na rzecz przyrody,
zwiększaniu oszczędności energii i świadomym propagowaniu zachowań i
rozwiązań na rzecz środowiska naturalnego oraz społeczeństwa.
informacja na podstawie materiałów: Stolbud