Serwis w nowym, odświeżonym kształcie zawiera jeszcze więcej zdjęć produktowych i aranżacyjnych głównie paneli i drzwi wewnętrznych. Strona producenta skierowana jest przede wszystkim do klientów indywidualnych i została przygotowana w dziewięciu wersjach językowych, obejmujących język czeski, angielski, niemiecki, rumuński, słowacki, węgierski, litewski, rosyjski i polski, a więc rynki, na których Classen oferuje swoje produkty. Witryna stale będzie rozbudowywana. M.in. zostanie wzbogacona o tzw. interaktywnego architekta, aplikację umożliwiającą wirtualne projektowanie mieszkań.
- Jednym z ciekawszych rozwiązań nowej wersji serwisu jest możliwość wyboru kolorystyki drzwi i paneli podłogowych. Wystarczy na skali kolorów zaznaczyć odcień, który nas interesuje, a w przypadku skrzydeł drzwiowych dodatkowo wybrać model drzwi, jakie zamierzamy zakupić (jedno lub dwuskrzydłowe, przeszklone lub przesuwne), a system sam wskaże, spośród jakich kolekcji możemy dokonać wyboru - mówi Anna Górecka, dyrektor ds. marketingu Classen - Podobny system wybierze interesujące nas produkty na podstawie wskazanej przez nas ceny. Jestem przekonana, że na nowej stronie każdy z odwiedzających znajdzie podane w przejrzystej formie informacje, jakich poszukiwał.
Nowy serwis Classen zawiera informacje, opisy i porady niezbędne każdemu, kto stoi przed dylematem wyboru paneli podłogowych lub drzwi wewnętrznych. Klienci poszukujący odpowiednich rozwiązań aranżacyjnych mają okazję zapoznać się z pełną ofertą firmy, ze zdjęciami oraz dokładnym opisem każdej z kolekcji. Jednocześnie mają możliwość doboru dodatkowych akcesoriów (klamki, tuleje, zamki, ościeżnice) oraz znalezienia najbliższego punktu oferującego produkty Classen.
Strona jest dostępna pod niezmienionym adresem www.classen.pl.