„Klamka zapadła - wybieram Stolbud" - tak brzmi zwycięski slogan w internetowym konkursie na „Hasło reklamowe dla Stolbud Włoszczowa" na portalu Facebook.com. Do zabawy zgłoszono 346 haseł, jury przyznało 3 nagrody główne oraz 10 wyróżnień.
Na nagrodę miał szansę każdy pełnoletni Fan profilu firmy Stolbud Włoszczowa (www.stolbud.pl) na Facebook'u. Wystarczyło przesłać organizatorom max. 3 propozycje haseł reklamowych. Slogany miały wyróżniać się pomysłowością, kreatywnością oraz poczuciem humoru. Konkurs cieszył się bardzo dużą popularnością, o czym świadczy liczba przesłanych haseł.
Zgodnie z decyzją Jury nagrodę główną w postaci nawigacji samochodowej Navroad NR560BF Automapa Polska XL przyznano panu Piotrowi Sadurskiemu za dźwięczne hasło „Klamka zapadła - wybieram Stolbud".
Drugie miejsce zajęła Pani Beata Lutkiewicz-Krawczyk za inspirujący slogan „Stolbud Włoszczowa - inspirują nas twoje potrzeby". W ramach nagrody otrzyma ona stację pogodową Hama EWS-800.
Na trzecie miejsce oraz odtwarzacz mp 4 Cowon i Audio i9 4GB zasłużyła Pani Olga Pawlak za hasło „Stolbud Włoszczowa - tradycji się nie odmawia". Dodatkowo Jury przyznało 10 wyróżnień w postaci gadżetów z logo Stolbud Włoszczowa (www.stolbud.pl).
- Konkurs na hasło reklamowe spotkał się z
żywym zainteresowaniem. Otrzymaliśmy bardzo dużo zgłoszeń, co nas niezmiernie
ucieszyło. Wszystkie hasła były ciekawe i pomysłowe, niektóre oryginalne, a
inne zabawne. Wybór był trudny, dlatego oprócz nagród głównych chcieliśmy także
wyróżnić kilka osób za kreatywność. Dziękujemy naszym Fanom za zaangażowanie i udział
w zabawie - mówi Katarzyna Skiba, Specjalista ds. Promocji i Reklamy.