W ostatni weekend października partnerzy handlowi firmy Hörmann z całej Europy wzięli udział w niecodziennej rywalizacji. Ścigali się na torze kartingowym koło Kolonii pod okiem samego mistrza świata Formuły 1. Drużyna z Polski, złożona z trzech partnerów oraz przedstawiciela firmy Hörmann Polska, zajęła drugie miejsce. Przy okazji tego sportowego spotkania Michael Schumacher zaprezentował nowego mistrza świata w kategorii izolacyjności cieplnej - aluminiowe drzwi zewnętrzne ThermoCarbon.
To drzwi o współczynniku przenikania ciepła U nieprzekraczającym 0,47 W/(m2K). Taki efekt - znacznie powyżej wymagań stawianych drzwiom dla domów pasywnych - osiągnięto między innymi dzięki profilowi ramy skrzydła z włókna szklanego o grubości 100 mm wzmocnionemu karbonem. To jedyne dostępne na rynku drzwi aluminiowe o tak dobrej izolacyjności cieplnej. ThermoCarbon to jednak także szereg nowoczesnych rozwiązań związanych z bezpieczeństwem: Michael Schumacher przekonał się o odporności tych drzwi na włamanie podczas testu crash z użyciem ciężkich narzędzi.
- Doceniam przemyślane pod każdym kątem rozwiązania techniczne. Bezpieczeństwo jest dla mnie najważniejsze zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym - podkreślił mistrz Formuły 1.
Na torze kartingowym Michaela Schumachera w Kerpen,
pod okiem mistrza, rywalizowali
partnerzy handlowi firmy Hörmann.
fot. Hörmann
Zdjęcie główne:
Mistrz świata Formuły 1, Michael Schumacher, ambasador
marki Hörmann, zaprezentował nowego mistrza świata w kategorii
izolacyjności cieplnej - aluminiowe drzwi zewnętrzne ThermoCarbon.
fot. Hörmann
Grupa Hörmann
jest największym w Europie producentem bram i drzwi. Od momentu
założenia przedsiębiorstwa w 1935 roku wyprodukowano i sprzedano na całym
świecie ponad 15 milionów bram. W 24 wyspecjalizowanych zakładach w Europie,
Ameryce Północnej i Azji ponad 6000 osób pracuje nad rozwojem i produkcją
najwyższej jakości bram, drzwi, ościeżnic i napędów. Główną siedzibą grupy
Hörmann jest małe miasteczko Steinhagen w Westfalii. Pozostające nadal w rękach
jednej rodziny przedsiębiorstwo
wygenerowało w ubiegłym roku obroty w wysokości ponad miliarda euro. Firma
posiada ponad 80 własnych punktów dystrybucyjnych i wiele setek parterów
handlowych w ponad 30 państwach na całym
świecie.
źródło: Hörmann