PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2011-01-13
RuckZuck podsumowuje 12 ostatnich miesięcy
Dwa i pół miliona metrów kwadratowych podłóg i 80 tysięcy drzwi.

RUCKZUCK BIZ Sp. z o.o.
ul. Rymera 19
44-270 Rybnik

tel. 32 440 98 88
biuro@ruckzuck.pl
www.ruckzuck.pl

» więcej o firmie
24 nowe salony, sprzedanych niemal dwa i pół miliona metrów kwadratowych podłóg oraz blisko 80 tysięcy skrzydeł drzwiowych. RuckZuck, jedna z największych specjalistycznych sieci sprzedaży podłóg i drzwi na rynku europejskim, podsumowała 12 ostatnich miesięcy.

Mimo odbijającego się szerokim echem kryzysu, rok 2010 w branży wyposażenia wnętrz można zaliczyć do udanych. Polacy chętnie remontowali swoje domy, mieszkania i biura. Sieć RuckZuck powiększyła się o 24 nowe salony, w tym aż o 19 w naszym kraju. Kolejne 24 sklepy przeszły gruntowne odświeżenie. Obecnie w Polsce funkcjonuje blisko 120 salonów.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy w salonach RuckZuck sprzedano blisko 2 500 000 m2 podłóg, co oznacza, że zakupionymi podłogami można by wyłożyć 350 boisk piłkarskich.

RuckZuck zanotował również w 2010 roku wysoką sprzedaż skrzydeł drzwiowych wewnątrz-lokalowych. Klienci zakupili niemal 80 tysięcy drzwi. Taką liczbą można zabezpieczyć z zapasem całą bazę hotelową w Las Vegas.

- Tak duże zainteresowanie podłogami i drzwiami wewnętrznymi to znak, że Polacy coraz chętniej zmieniają wystrój swoich mieszkań, bawią się designem i eksperymentują z nowymi formami. Inwestycja w salony oferujące najwyższej klasy podłogi i drzwi to zatem obecnie dobry pomysł na własny biznes - mówi Krzysztof Bedra, manager odpowiedzialny za ekspansję sieci RuckZuck w Polsce - Nasza sieć stale się rozwija; w 2011 roku planujemy otwarcie 30 nowych sklepów, kontynuację procesu odświeżania wizerunku punktów sieci oraz aktywne działania celem uatrakcyjnienia oferty handlowej naszej sieci - dodaje.

Spośród ponad 30 kolekcji skrzydeł drzwiowych dostępnych w sklepach RuckZuck, klienci najczęściej wybierali skrzydła drzwiowe Classen z kolekcji Malaga HR w kolorze Orzech 2K (Grupa Elegance) oraz z kolekcji Tetyda w kolorze Wenge (Grupa Modern). Sieć uzupełniła w mijającym roku swój asortyment o kilkadziesiąt pozycji w asortymencie drzwi, w tym kolekcje: Afrodyta, Natura HR, Antiope, Century, drzwi przeciwpożarowe wewnętrzne, których producentem jest również firma Classen. Wprowadzono także wiele nowych, ciekawych oklein drzwiowych.

W mijającym roku oferta sieci poszerzyła się także o kolejne kolekcje paneli firmy Classen: Adventure, Discovery i Soft&Silent, natomiast największym powodzeniem cieszyła się nadal kolekcja podłóg City z zamkiem Megaloc tego samego producenta.

Salony RuckZuck oferują najszerszy na rynku wybór podłóg laminowanych, drzwi wewnętrznych oraz materiałów wykończeniowych firmy Classen.




RuckZuck to marka salonów oferujących produkty Classen - wiodącego producenta podłóg, drzwi i artykułów wykończeniowych. Koncept biznesowy RuckZuck powstał w 2004 roku w centrali firmy Classen w Niemczech.

W tym samym roku w Polsce została założona spółka RuckZuck.biz, która zajęła się rozwojem Systemu Partnerskiego RuckZuck na terenie Polski oraz w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Salony sieci działają obecnie w następujących krajach: Niemcy, Polska, Czechy, Łotwa, Litwa, Ukraina, Białoruś, Słowacja, Węgry i Rumunia.
Podstawową ofertę punktów Sieci RuckZuck stanowią podłogi panelowe oraz drzwi. Istotnym elementem oferty są także wszelkie towary oraz akcesoria uzupełniające asortyment podstawowy.

informacja na podstawie materiałów: RuckZuck