Jesteś kreatywny? Masz głowę pełną pomysłów? Weź udział w konkursie na nowe hasło reklamowe dla firmy POL-SKONE - jednego z największych w Polsce producentów drzwi i okien. Główną nagrodą jest tablet oraz inne wartościowe nagrody.
Aby wziąć udział w konkursie pt. „Nowe hasło reklamowe dla POL-SKONE" wystarczy przesłać swoje propozycje na adres marketing@pol-skone.pl. Spośród autorów wyłonione zostaną trzy osoby, które otrzymają nagrody. Zwycięzca konkursu ma szansę wygrać tablet Lenovo, a zdobywca drugiego miejsca - przenośny akumulator do ładowania smartfonów. Trzecie miejsce zostanie nagrodzone zestawem gadżetów firmy POL-SKONE. Zestawy trafią również do osób, które zajmą dwa pierwsze dwa miejsca.
- Nasz konkurs to szansa na wykazanie się kreatywnością. Liczymy na świeże i oryginalne pomysły ze strony naszych klientów. Nie wykluczam, że zwycięskie hasło znajdzie się w przyszłych kampaniach promocyjnych naszej firmy - mówi Jan Szulżyk, Prezes POL-SKONE Sp. z o. o.
Konkurs rozpoczyna się 24 listopada i potrwa do 7 grudnia 2014 r. Mogą w nim brać udział pełnoletnie osoby. Każdy uczestnik konkursu może przesłać dowolną liczbę zgłoszeń. W każdym powinno znaleźć się imię, nazwisko, adres i data urodzenia autora oraz kontaktowy numer telefonu.
Szczegółowe zasady konkursu są dostępne na stronie internetowej: www.pol-skone.pl. 12 grudnia 2014 r. zostanie tam również opublikowana lista zwycięzców.
POL-SKONE jest obecna na polskim rynku od 1990 roku. Obecnie dysponuje trzema nowoczesnymi, w pełni skomputeryzowanymi zakładami produkcyjnymi w Lublinie, Biłgoraju i Niemcach. Zatrudnia ponad 900 wysoko wykwalifikowanych pracowników. Produkuje swoje wyroby od podstaw z najlepszego gatunkowo drewna pochodzącego wyłącznie z polskich lasów. POL-SKONE posiada rozwiniętą sieć sprzedaży na terenie Polski, a także eksportuje swoje produkty do Czech, Słowacji, Szwecji, Ukrainy, Rumuni, Łotwy, Litwy, Włoch, Białorusi, Norwegi, Rosji, Francji, Niemiec i Holandii.
Celem firmy jest wytwarzanie wyrobów o jakości spełniającej oczekiwania Klientów oraz utrwalenie opinii zaufanego partnera. W roku 2000 firma uzyskała w placówce certyfikującej Rheinisch-Westfälischer TÜV e.V. certyfikat na System Zapewnienia Jakości zgodny z normą ISO 9001, zaś w 2010 roku przeszła pozytywnie audyt na zgodność z normą PN EN ISO 9001:2009.
Funkcjonalność, piękno, estetyka i wysoka jakość wykonania produktów POL-SKONE zostały wielokrotnie docenione przez eksperckie gremia. Firma została dwukrotnie uhonorowana Polskim Godłem Promocyjnym "Teraz Polska" za serię drzwi wewnątrzlokalowych w 2001 roku oraz za drzwi techniczne przeciwpożarowe systemu POL-SKONE FR w 2002 roku. Przedsiębiorstwo jest także zdobywcą wielu nagród targowych oraz posiadaczem Złotego Certyfikatu "Przedsiębiorstwo Fair Play" uzyskanego w 2001 roku.
Firma POL-SKONE opiera swoje działania na zrównoważonym rozwoju spełniając najwyższe standardy społeczne i środowiskowe na rynku. Jako jedna z nielicznych w Polsce otrzymała międzynarodowy Certyfikat FSC (Forest Stewardship Council) świadczącym o odpowiedzialnym zarządzaniu gospodarką leśną. Firma POL-SKONE jest również zdobywcą odznaczenia "Zielona Marka", będącego niezależnym certyfikatem wyróżniającym przyjazne środowisku i człowiekowi produkty. Wyróżnienie podkreśla energooszczędne cechy i korzyści ekonomiczne wynikające bezpośrednio z wyboru produktów oznaczonych tym logotypem.